Tips voor de inrichting van je bedrijfspagina

Beroepshalve wil jij laten zien wat je kunt. Dan wil je dat je bedrijfspagina er ook goed uitziet, want dat geeft de bezoekers vertrouwen. Met een bedrijfsprofiel brengen we je organisatie onder de aandacht, dus is het jouw taak een mooie profielpagina in te richten. Het is niet moeilijk, maar we geven je graag wat tips:

Fotografie
Een plaatje zegt meer dan 1000 woorden. Goede foto’s en/of video’s zijn het halve werk. Bijna iedereen wordt aangetrokken door mooie foto’s. Jouw eerste profielfoto zorgt ervoor dat mensen wel of niet klikken op jouw profiel.

Een paar tips voor mooie foto’s:

  1. Wat zet je op de foto? Het hoofdonderwerp op de foto zijn natuurlijk jouw organisatie. Maar vergeet ook jouw diverse activiteiten niet. Maak foto’s waarin je aan het werk bent. Zorg voor de juiste hoek en wissel af met mooie close-ups en details.
  2. De goede aankleding is belangrijk. Zet ook dit op de foto. Laat je inspireren door fotomateriaal op Pintrest.
  3. Zorg voor voldoende licht. Elke goede foto heeft voldoende licht nodig. Maak het liefst gebruik van daglicht, geen flitslicht.
  4. Gebruik een goede camera. De nieuwste smartphones kunnen al gave foto’s maken of je hebt vast wel een goede camera die je gebruikt tijdens je vakanties.
  5. Heb je de goede setting? Zet jezelf neer in een voor jou natuurlijke houding, in een mooie omgeving.

De juiste profieltekst
Als je de tips van hierboven opvolgt dan heb je geweldige foto’s. Maar nu de bijhorende tekst nog….
De teksten op je profiel geven een indruk van wie je bent en wat je doet. Vertel de lezer over het verhaal achter jouw werkzaamheden. Waarom je het doet, wat je drijfveren zijn en wat je bereikt hebt. Om je wat op weg te helpen hier wat inspiratie:

  • Wat is de reden waarom je dit werk bent gaan doen?
  • Waar krijg jij energie van?
  • Wat heb je met je werk bereikt?
  • Wat voegen jouw kwaliteiten toe aan iemands leven?

Met 250 woorden kom je waarschijnlijk een heel eind, je hoeft dus geen roman te schrijven. Voor onze zoekfunctie is het gebruik van de juiste woorden wel belangrijk. Gebruik dus minimaal je eigen bedrijfsnaam en enkele van je kwaliteiten/diensten.

Jij bent de professional
Met de teksten in je profiel laat je zien dat je jouw werk op een gedegen manier aan pakt. Jij bent geschikt voor deze taak. Om dit extra kracht bij te zetten is het belangrijk om te laten zien dat je ook de juiste papieren hebt. Tip: Maak een link naar je LinkedIn profiel.

De mening van anderen is voor mensen die op zoek zijn naar een hulpverlener heel belangrijk. Doe dus vooral actief mee op het portaal, wordt ambassadeur van jezelf en laat zien wat jouw kennis en kunde is. Goede adviezen trekt iemand sneller over de streep!

WIJzer met verbindt

Hoe kun je meedoen?

Binnen de WIJzer met-community kennen we twee soorten profielen:

  • Persoonlijk profiel
    Dit is iemand die op persoonlijke titel deelneemt aan het portaal, bijvoorbeeld iemand die zelf een beperking heeft, mantelzorger, familielid, vrijwilliger.
  • Bedrijfsprofiel
    Dit is iemand die als professional deelneemt aan het portaal en verbonden is aan een organisatie. Dat kan zijn als werknemer of als zelfstandige. Dit profiel is altijd gekoppeld aan een uitgebreide bedrijfsvermelding.

Wat is het verschil?

Elk lid heeft een persoonlijk profiel en is persoonlijk te benaderen. Ieder lid kan deelnemen aan diverse communities, vragen stellen, antwoord geven, een blog plaatsen en inschrijven voor een evenement. Personen met een bedrijfsprofiel hebben een koppeling naar een uitgebreide bedrijfsvermelding, welke zichtbaar is op het portaal en op de zoeker van de website www.wijzermetjebeperking.nl . Hieraan kunnen ook andere collega’s gekoppeld worden. Tevens is het mogelijk om evenementen of andere interessante informatie in te bibliotheek te plaatsen en te koppelden aan dit bedrijfsprofiel.

De voordelen van de WIJzer met-community

  • Via jouw eigen profielpagina heb je rechtsreeks contact met andere leden van de diverse communities
  • Je kunt er je vragen stellen, desgewenst anoniem
  • Het portaal biedt je de mogelijkheid om als ambassadeur van je organisatie uit te komen
  • Toegang tot ons netwerk om de evenementen van je organisatie te promoten
  • Met een bedrijfsprofiel profiteer je van professionele online marketingcampagnes ontwikkeld door specialisten
  • Je wordt onder de aandacht gebracht bij onze grote groep volgers
  • Breng clienten op de hoogte van je actuele aanbod en activiteiten via het platform
  • Je kunt kiezen tussen een Persoonlijk of Professioneel Account. (Lees HIER de verschillen)

Ook profiteren van de mogelijkheden van de community?
Treed toe tot de community en wordt lid van het portaal
Maak HIER een account aan.

Deze mensen gingen je voor

Ontmoet hen op ons portaal

Mieke Touwen
Mieke TouwenErvaringsdeskundige
Mieke Touwen, moeder van de tweeling Bas en Tim, richtte een lotgenotengroep op om ouders van zieke kinderen bij te staan
Pascal Van IJzendoorn
Pascal Van IJzendoornAuteur
Pascal van IJzendoorn kreeg op zijn 32e de diagnose ASS. Hij schreef het boek Help, ik ben een autist! Ik was het al voordat ik het wist.
Esther Kant
Esther KantBlogger, auteur, moeder
Esther Kant is een veelzijdige bezige bij. Moeder van een “bijzonder kind”, lerares, blogger, auteur en eigenaresse van ‘Bureautje van niks’.
Doe mee

Ook deel uitmaken van onze community?

Heb je zelf een beperking, ben je ouder, familie, vriend, hulpverlener, professional, leraar, ondernemer of werkgever en/of heb je te maken met deze doelgroep? Wil je hiervan leren of wil je actief bijdragen? Meldt je dan aan voor één van onze community. Samen zijn we de WIJste.

Heb je een vraag? Stuur ons een e-mail.

Ga naar community
Mail ons

Samen zijn we de WIJste

WIJzer met verbindt gelijkgestemden aan de juiste mensen en inhoud. Door kennis op een positieve wijze met elkaar te delen in een sprankelende omgeving, waarin vertrouwen, openheid en inspiratie de boventoon voeren.